نوشته شده توسط : علی

قیمت پنجره دوجداره


فاکتورهای متمایز در قیمت پنجره دوجداره موجود است هرکدام از این فاکتورها خویش دارااست یک‌سری گذینه برای تعیین است که شما بسته به میزان میزان دارایی خویش میتوانید فاکتور متبوع را برای خرید و نصب پنجره دوجداره یو پی او سی گزینش نمایید بعضا از فاکتورهای مفید در بها پنجره دوجداره upvc به شرح پایین هست

گونه های نوع پنجره دوجداره یا این که گونه های کشویی پنجره دوجداره


اشکال پروفیل مصرفی


طول و پهنا پنجره
گونه یراق پنجره یو پی او سی
شیشه دوجداره
هزینه اتوبار و نصب پنجره

در پی به صورت دوچندان مختصر و موثر با هر مورد آشنا خواهید شد .


محاسبه بها پنجره دو جداره یو پی وی سی


نکته 1 : در پروفیل وین تک از یراق Endow و در پروفیل ویستا بست از یراق Endow استعمال می شود

نکته 2 : هزینه نصب هم محاسبه شده‌است


بها پنجره دوجداره آلومینومی و UPVC چه‌گونه محاسبه می‌شود؟


ارزش پنجره دوجداره غالبا به صورت میانگین به آسانی قابل محاسبه است . البته چهت نیل به بها حقیقی و واقعی قیمت پنجره دوجداره طهران وین به صورت ظریف , اضطراری است که بعدها ظریف پنجره را داشته باشیم . علاوه بر این‌ تعداد بازشوها , فیکس و مدل گشوده شدن پنجره براساس تک حالته , دو جهته یا این که کشویی بودن , برای تشخیص بها ظریف پنجره , مفید است . ارزش اساس درب و پنجره دوجداره براساس میانگین هر مترمربع از فضای متبوع معین می گردد .
بعدها استاندارد پنجره اکثر وقت ها , ۱۴۰ سانتی‌متر در ۱۴۰ سانتی‌متر است . در صورتیکه قرار باشد , پنجره‌ای با بعدها استاندارد نصب فرمایید , ‌قیمت‌ها به صورت واحدی محاسبه می شود .

برای مثال , ‌ در صورتی‌که دو پنجره دوجداره UPVC با میزان استاندارد قرار است , نصب نمایید , هزینه نصب برابر با نصب دو واحد پنجره است . اکنون در حالتی که ارزش پایانی را بر متر مربع تقسیم فرمایید.

 

آیا مدل‌های گوناگون پنجره دوجداره , ارزش مختلفی دارند؟


ارزش پنجره‌های دوجداره براساس مدلی که دارا هستند , متغیر است . براین اساس مدل‌ها یک‌سری چکیده با شرایط بازشوهای متعدد , قیمت‌های متمایز دارا هستند . هر چه تعداد بازشوهای پنجره بیشتر باشد و وضعیت گشوده شدن‌شان پیچیده‌تر باشد , بها آنها بیشتر خواهد بود .

شیوه ساخت پنجره‌ها هم بر ارزش آنها تاثیرگذار است . به عنوان مثال پنجره‌ها دوجداره‌ای که به صورت مکانیزه ساخت می شوند , به دلیل صرفه‌جویی در هزینه‌ها با ایجاد مکانیزه , دارنده ارزش تمام شده پایین‌تری نسبت به مدل‌هایی میباشند , که دستی و غیرمکانیزه ساخت میگردند .

علاوه بر این‌ها , برندهای متفاوت هم دارنده قیمت‌های متعدد می باشند . هر برندی با دقت به کیفیت و طرز تولیدی که دارااست , روی درب و پنجره‌های دوجداره قیمت‌گذاری می نماید
پروفیل‌ها دارنده برندهای متمایز میباشند و با دقت به میزان کیفیت , رنگ‌دانه‌ها و مارک تولید‌کننده‌شان قیمت‌های متمایز دارا هستند . به علاوه پروفیل پنجره دوجداره از نظر محرمانه ( پهنا پروفیل ) , تعداد حفره یا این که چمبر , رنگ پروفیل و دسته کاربردی آن در درب و پنجره‌های UPVC براساس دسته‌بندی‌های ذیل تقسیم‌بندی میگردد :
براساس بعدها

پروفیل درب و پنجره‌های دوجداره , از دید پهنا و خصوصی , در سه دسته گوناگون خصوصی ۶۰ با پهنا ۶۰ میلی‌متر , خصوصی ۷۰۰ و محرمانه ۸۰ دسته‌بندی می‌گردد . پروفیل‌ها از نگاه ظاهری هم در دو گونه بی آلایش و دکوراتیو در بازار موجود هست .
براساس تعداد حفره درون پروفیل ( چمبر )

فضاهای داخلی در پهنا پروفیل را که با به کار گیری از دیواره‌های UPVC ساخت میگردند , چمبر می‌نامند . در اکثر اوقات برندهای درب و پنجره دوجداره , تعداد چمبرها از ۳ تا ۷ حفره قابل شمارش است . این تعداد بر ارزش تمام شده تاثیرگذار است .
براساس صورت کاربردی پروفیل

پروفیل‌های درب و پنجره‌های دوجداره , چهار کاربرد دارا‌هستند . بعضی پروفیل‌ها منحصر به فرد فریم‌ها می باشند و تحت عنوان چارچوب در درب و پنجره به کار گیری میشوند . گونه دیگر آن ها که به پروفیل ساش یا این که لنگه دارای شهرت میباشند , در بازشوی درب و

 

http://www.upvctehranwin.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/



:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد